PaslaugosServiceУслуги

Paslaugos

Ratų montavimas, balansavimas, taisymas

Visos paslaugos atliekamos kokybiškomis staklėmis ir įrankiais.

Ratų montavimas/ balansavimas nuo R12 iki R29. Turime daug patirties montuojant „Run On Flat“, žemo profilio padangas ir padangų slėgio daviklius.

 

Slaptų varžtų/veržlių atsukimas

Su unikaliu patentuotu slaptų varžtų/veržlių atsukimo įrankiu atsukame visus ratų slapukus. Atsukimas užtrunka kelias minutes ir svarbiausia nėra pažeidžiami Jūsų ratlankiai.

 

Padangų slėgio davikliai

Atliekame padangų slėgio daviklių diagnostiką, programavimą, taisymą, keitimą ir pardavimą. Galime pasiūlyti HUF, Alligator, Schrader, VDO-Continental, Alcar T Pro ir kitų originalių ir programuojamų slėgio daviklių.

Mažmeninė ir didmeninė prekyba.

 

Ratų sezoninis saugojimas

Jūsų patogumui saugome padangas ir /ar ratlankius.  Atėjus keitimo sezonui  Jūsų ratai bus subalansuoti ir paruošti uždėjimui.

 

Padangų taisymas

Padangų įtrūkimų, įpjovimų, skylių bei kitų pažeidimų taisymas šaltu ir karštu būdu. Vietoje vulkanizuojame, sutaisome padangas, kurių kiti servisai nesugeba sutaisyti, atliktiems darbams suteikiame garantija.

 

Padangų pildymas azoto dujomis, privalumai:

1. Vien azoto dujomis pripildytų padangų tarnavimo laikas yra ilgesnis (kai kurių tyrimų duomenimis net iki 48%), nes dėl stambesnės molekulinės azoto struktūros, esant skirtingam važiavimo intensyvumui, slėgis padangoje kinta mažiau.

2. Azoto dujų skvarbumas yra gerokai – net 35% – mažesnis nei oro. Todėl, pripūtus į padangą azoto, padanga lėčiau praranda slėgį, o padangą sudarančios medžiagos nėra taip aktyviai veikiamos azoto, kaip ore esančio deguonies.

3. Azotas ne taip greitai įkaista. Taigi, jis iš dalies aušina padangą, o tai teigiamai atsiliepia padangos ilgaamžiškumui.

4. Oras imamas iš aplinkos ir visada turi vandens garų ir deguonies, kurie skverbiasi į padangos sudedamąsias medžiagas ir sukelia gumos oksidaciją ir metalinio kordo koroziją. Tuo tarpu azotas tiekiamas iš plieninio rezervuaro, tad drėgmės jame nėra. Ir net tuo atveju, jei azoto rezervuare atsirastų vandens garų, oksidacija ir korozija vis tiek nevyks, nes nėra deguonies.